جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۳۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
حاج اکبر ریاحی در بازدید از خیمه های فرهنگی ویژه برنامه جلوه سوگ:

با انجام کارهای فرهنگی، سد بزرگی را در مقابل دشمن ایجاد کنیم

حاج اکبر ریاحی در بازدید از بخش نمایشگاهی ویژه برنامه جلوه سوگ در میدان امام حسین(ع) گفت: باید نفوذ دشمن را مورد رصد و مشاهده دقیق قرار دهیم و تلاش کنیم با اقدامات فرهنگی، سد بزرگی را در مقابل با دشمن ایجاد کنیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکبر ریاحی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی شهرداری تهران به خصوص برگزاری ویژه برنامه جلوه سوگ در میدان امام حسین(ع) اظهار کرد: این اقدامات بسیار خوب و مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ما از فرمایشات مقام معظم رهبری متوجه می شویم که نفوذ دشمن در زمینه فرهنگی بسیار بالا بوده و باید سعی کنیم در سایر شهرها نیز این گونه نمایشگاه ها برگزار شود.

ریاحی ادامه داد: باید نفوذ دشمن را مورد رصد و مشاهده دقیق قرار دهیم و تلاش کنیم با انجام چنین اقدامات فرهنگی، سد بزرگی را در مقابل با دشمن ایجاد کنیم.

وی فرستادن مبلّغان برای رفع شبهات دینی به مساجد را یک امر بسیار خوب و عالی برشمرد و خاطرنشان کرد: این اقدامات پیش از این خیلی محدود صورت می گرفت و امید است در سال های بعد با انجام این گونه کارها مشکلات بزرگ جامعه مرتفع شود.

ریاحی با اشاره به اقدامات فنی و خدماتی شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران با وجود مشغله های بسیار در زمینه مسائل خدماتی، اقدامات بسیار خوبی را در زمینه فرهنگی در کلیه ایام سال از جمله اعیاد و مناسبت های مذهبی انجام می دهد.

مجموعه برنامه جلوه سوگ به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز چهارشنبه 22 مهر با برپایی چهارده خیمه فرهنگی در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز شده و تا اربعین حسینی میزبان شهروندان و عموم مردم است.
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما